Страницы

26 нояб. 2010 г.

«Мурка» українською мовою


Прибула до Львова банда дуже моцна,
Банда буковинських шахраїв.
В банді була Мурка, дівка з Черемошу,
Увесь Львів її очима їв.

Банда підробляла долари та центи,
За велику риночну ціну
Банда продавала "Мальборо" і "Кенти"
Із травою замість тютюну...

Приспів:
Мурка, Марічко, дівчинко,
Мурка, Моя ти любонько,
Мурка, Я не продам за так,
Марусю Гуцуляк!

Раз пішли на справу я та Рабинович,
Рабинович випить забажав,
Чому ж бо не випить бідному єврею,
Як не має термінових справ.

Випить, бодай, випить, але ж випить і поїсти!
Ми зайшли у файний ресторан,
Там сиділа Мурка у шкіряній спідниці,
Де дробом був ладований наган.

Приспів.

Щоб се не лякати, мусимо втікати,
Вирішили помсту їй вчинить:
Гей, на темнім розі, майже в синагозі,
Вирішили Мурку ми убить.

"Мурко, моя Мурко, міліцейська курво,
Чи то ж я тебе не одягав?
"Ватру" й "Верховину", та й "Політ" і "Приму",
Чи я задля тебе не вкрадав?!"

Рабинович стрілив, стрілив – не поцілив,
І поцілив трішечки в мене...
Я лежу в лікарні, а весь розшук карний
З Муркою гуляє "прі лунє"!

Приспів.

Комментариев нет:

Отправить комментарий